Поворотний дисковий затвор Bray Tri Lok, DN 80…1500, PN 16/140 з потрійним ексцентриситетом

Дискові затвори Bray Tri Lok

Високопродуктивні дискові затвори з потрійним ексцентриситетом найвищого класу. Великий вибір матеріалів і конструктивні особливості гарантують універсальність застосування цих затворів. Вакуум або високий тиск, низькі температури (кріогенні виконання) або високі температури - для кожного окремого випадку пропонується відповідне рішення.

При цьому дискові затвори з потрійним ексцентриситетом здатні витримувати інтенсивні навантаження і велику кількість робочих циклів. Застосовуються для перекриття і регулювання потоків рідин і газів, у тому числі складних середовищ: пульпи, шлами, абразиви. Сідло затвора виконане за технологією метал / метал, що забезпечує герметичність класу А за складних умов технологічного процесу.

Застосування для складних середовищ:

·         температури від - 254 °C до +650 °C

·         вакуум

·         пара при високій температурі і тиску

·         морська вода

·         хлор (газ або рідина), сода, їдкі речовини

·         шлаки і абразивні середовища, металева окалина

·         вуглекислий газ, кисень, кислотний газ

·         легкозаймисті і вогненебезпечні середовища

Технічна характеристика

Виконання:

- міжфлянцева установка

- корпус з проушинами

- фланцевий корпус

Умовний прохід DN, mm:

80…1500

Умовний тиск PN, Bar:

16 ... 140

Макс. тиск:

16 ... 140

Макс. швидкість потоку середовища:

рідини: 9 м/с

гази: 54 м/с

Матеріали корпусу*:

Вуглецева сталь 1.0619

Нержавіюча сталь 1.4408

Duplex

Alloy

Monel

Титан (Titanium)

Диск*:

Вуглецева сталь

Вуглецева низькотемпературна сталь

Нержавіюча сталь 1.4408

Duplex

Alloy

Monel

Титан (Titanium)

Вал*:

Нержавіюча сталь 1.4542

Ущільнення:

метал по металу

Привід:

руків'я / редуктор / пневмопривод /електропривод

Додаткове устаткування:

сигналізатори положень / позиционеры / золотникові розподільники

 

 

*інші матеріали по запиту

Спеціфікація

Четвертьобертові затвори З ПОТРІЙНИМ ЗМІЩЕННЯМ

Ущільнення «МЕТАЛ-МЕТАЛ», що не допускає витоку при високому тиску.

Затвор Bray серії Tri Lok® з потрійним зміщенням - новітній четвертьобертовий затвор для особливо важливих завдань. Затвор Tri Lok фірми Bray - єдиний затвор з потрійним зміщенням, створений із застосуванням технологій XXI століття.

·         Вузол сідла і ущільнення містить сідло корпусу і ущільнення диска, що замінюються за місцем установки.

·         Шліцьове з'єднання диска з валом забезпечує самоцентрирование ущільнення диска в сідлі і усуває необхідність в зовнішніх штифтах, пазах шпон і інших кріпленнях.

·         Вузол маточинного підшипника забезпечує максимальну підтримку валу   і не допускає витоку технологічного середовища.

ЗАТВОРИ З ПОТРІЙНИМ ЗМІЩЕННЯМ

Ущільнення «МЕТАЛ-МЕТАЛ», що не допускає витоку при високому тиску.

3”- 60” (80 мм-1500 мм) Компанія Bray Controls з задоволенням представляє  затвори з потрійним зміщенням серії Tri Lok ® - новітню конструкцію високоякісних затворів. Затвори серії Tri Lok компанії Bray - унікальна розробка із застосуванням новітніх технологій XXI століття. У серії Tri Lok реалізовані переваги новітніх розробок компанії Bray.

Ця конструкція має наступні переваги:

·         унікальне облаштування ступінчастого підшипника забезпечує максимальну опору валу, не допускаючи в той же час пропускання технологічного середовища.

·         унікальне шліцьове з’єднання диска з валом допускає самоцентрування ущільнення диска в сідлі і усуває необхідність в зовнішніх штифтах, шпонках і інших кріпленнях. 

·         затвор складається з установленого в корпус змінного сідла і кільця ущільнювача на диску. 

Пристрій ступінчатого підшипника корпусу

Унікальний підшипниковий вузол компанії Bray містить вбудовані в корпус маточини, що виступають в канал затвора, завдяки чому підшипники повністю винесені в тіло диска. Така конфігурація забезпечує найменшу довжину вала між опорами. Таким чином, вигин і напруга валу при высоких перепадах тиску значно знижуються, що істотно підвищує характеристики і збільшує термін служби затвора. Вал надійно утримується верхнім і нижнім підшипниками, які в стандартному виконанні виготовляються із сплаву NiResist D2. Використання в конструкції новітніх досягнень металургії дозволило компанії Bray усунути заклинювання валу під дією великих навантажень.

Конструкція корпусних маточин  також  дозволяє підняти точку входження валу в корпус вище за рівень, де зазвичай осідають тверді частки, що входять до складу середовища, які з часом можуть проникати в проміжок між валом і підшипником. Використання такого профілю зводить до мінімуму вірогідність відмови підшипників і збільшує термін служби затвора.

Унікальний підшипниковий вузол компанії Bray містить вбудовані в корпус маточини, що виступають в канал затвора, завдяки чому підшипники повністю винесені в тіло диска. Така конфігурація забезпечує найменшу довжину вала між опорами. Таким чином, вигин і напруга валу при высоких перепадах тиску значно знижуються, що істотно підвищує характеристики і збільшує термін служби затвора. Вал надійно утримується верхнім і нижнім підшипниками, які в стандартному виконанні виготовляються із сплаву NiResist D2. Використання в конструкції новітніх досягнень металургії дозволило компанії Bray усунути заклинювання валу під дією великих навантажень.

Конструкція корпусних маточин  також  дозволяє підняти точку входження валу в корпус вище за рівень, де зазвичай осідають тверді частки, що входять до складу середовища, які з часом можуть проникати в проміжок між валом і підшипником. Використання такого профілю зводить до мінімуму вірогідність відмови підшипників і збільшує термін служби затвора.

Використовуване в серії Tri Lok з'єднання допускає зміщення диска, незалежне від положення валу.

Завдяки цьому ущільнення диска і сідла не змінюють свого положення в результаті зміщення нижньої частини валу під впливом коливань температури і тиску. Така конструкція виключає проблеми, типові для жорсткого кріплення диска на валу. Шплинтове з'єднання забезпечує максимальну міцність. Жорсткий допуск в зчепленні між диском і валом усуває люфт.

Використовуване в серії Tri Lok з'єднання внутрішнього диска з валом не допускає дії технологічного середовища на елементи кріплення валу, наприклад циліндричних і конічних штифтів. Дія середовища на такі деталі зазвичай призводить до відмов внаслідок наявності каналів витоків, ерозії, корозії і вібрації.

Крім того, для розбирання таких зовнішніх з’єднань часто потрібно складні операції механічної обробки. А для розбирання з'єднання, застосованого компанією Bray, треба лише вийняти вал з диска.

Хоча у використовуваному в серії Tri Lok ущільненні з контактом металевих поверхонь повністю відсутнє тертя, воно забезпечує відсутність витоків і мінімальний крутний момент. Контакт металевих поверхонь за своєю природою є пожежобезпечним. У стандартному виконанні для виготовлення сідла корпусу використовується нержавіюча сталь марки 321, але можливо і застосування інших матеріалів. Для виготовлення ущільнення диска в стандартному виконанні використовується ламіноване кільце  з нержавіючої сталі 321 або графіту, яке кріпиться прикрученим до диска фіксатором, який покриває увесь диск. Пружність ламінованого кільця забезпечує рівномірний притиск кола до сідла, дозволяючи досягти повного замикання незалежно від напряму потоку. Для роботи в умовах високої температури і агресивного середовища компанія Bray випускає суцільнометалеве дискове ущільнення. Його пристрій забезпечує відсутність витоків в усьому діапазоні температури і тиску. Конструкція затворів серії Tri Lok предбачає незалежну заміну сідла корпусу і ущільнення диска. Знімання полегшується двома конічними отворами в сідлі корпусу. 

Шліцьове кріплення диска

Затвори Tri Lok компанії Bray - єдині у своєму роді затвори з використанням шліцьового з'єднання диска з валом. експлуатації можна змінити матеріал сідла і ущільнення без заміни усього затвора. Це дозволяє значно скоротити витрати часу і засобів на технічне обслуговування, а також збільшити термін служби затвора.

 

Садіння ущільнення в сідлі

  1-Змінне сідло корпусу знижує експлуатаційні витрати на технічне обслуговування.

2-Оптимізований профіль диска забезпечує максимальну міцність і максимальну пропускну спроможність.

3-Змінне ущільнення диска знижує експлуатаційні витрати на технічне обслуговування

4-Ущільнення підшипників не допускають потрапляння твердих часток з технологічного середовища

5-Підшипники валу утримують вал і не допускають заїдання.

6-Центровочні мітки на корпусі, сідлі корпусу, диску, ущільнення диска і стопорному кільці ущільнення диска оберігають від помилок при збиранні.

7-Шліцьове з'єднання диска з валом зберігає їх співвісність, усуває люфт і використання зовнішніх штифтів/конічних штифтів.

 8-Вбудований маточинний підшипник зводить до мінімуму вигин і напругу корпусу, перешкоджає потраплянню промислового сміття і зберігає співвісність сідла і ущільнення диска.  

Геометрия потрійного зміщення

Нижче наводиться ілюстрація і опис традиційної конструкції затвора з потрійним зміщенням. Перше зміщення: вал зміщений відносно краю диска (1). Завдяки цьому вал не порушує безперервної поверхні ущільнення.
Друге зміщення: вісь валу зміщена в один бік відносно осі затвора (2). В результаті диск виконує кулачковий рух, при відкритті що виштовхує його край з сідла. Коли ж диск переходить в закрите положення, це кулачкове зміщення перетворить обертальний рух в поступальний, яке притискає диск до сідла. Упродовж усього діапазону переміщення край диска не торкається до сідла.
Третє зміщення торкається конічних поверхонь сідла і ущільнення, нахил яких зміщений відносно осі обертання (3). Зміщення нахилу конусів дозволяє знімати диск з сідла шляхом повороту. Конфігурація «конус в конусі» дозволяє відривати поверхню ущільнювача диска від сідла відразу ж після початку обертання диска, а доторкаються вони тільки при закритті. Яке-небудь тертя між диском  виключено. Зверніться в компанію Bray і дізнайтеся, чого можна досягти використання затворів з потрійним зміщенням. Вимагайте Tri Lok!

Діапазон температур:

от - 425°F до +1 200°F

от -254°C до +650°C

Діапазон тиску:

ANSI клас 150, 300, 600 и 900

згідно з ASME B16.34

(PN від 10 до 140)

ПАРАМЕТРИ

Центрувальні МІТКИ: центрувальні мітки, що наносяться в стандартному виконанні, на корпусі, сідлі корпусу, диску, ущільненні диска і стопорному кільці ущільнення диска оберігають від помилок при збиранні.

ДИСК: Профіль диска оптимізований фірмовим програмним забезпеченням з метою забезпечення найкращої міцності.

ВАЛ: Стандартні матеріали валу - 17-4 PH, нержавіюча сталь 416 і Nitronic 50. Можливе застосування інших матеріалів. Високоміцний монолітний вал оснащений стопорним кільцем для захисту від прориву, яке розташоване над сальниковою коробкою, за межами зони високого тиску. Обидва кінці валу виконані згідно з стандартом ISO 5211 і забезпечують чітку вказівку положення диска згідно API 609.

КОРПУСИ З ТОНКИМ ПРОФІЛЕМ, ПРОУШИНАМИ І ДВОМА ФЛАНЦЯМИ: Монолітні корпуси в стандартному виконанні забезпечують герметизацію в обох напрямках згідно з усіма вимогами ANSI по номинальному тиску класів 150, 300, 600 і 900 (PN від 10 до 140). Шийка забезпечує легкий доступ до валу для регулювання сальника і монтажу виконавчого механізму.

ОБЛАШТУВАННЯ УЩІЛЬНЕННЯ І САЛЬНИКА ВАЛУ Високотемпературне графітне ущільнення валу забезпечує постійне стискування з метою надійного ущільнення валу, недопущення небажаних викидів і пожежного захисту. Ущільнення валу закріплене стійкою шайбою. Сальник валу легко піддається регулюванню без зняття монтажної пластини або виконавчого механізму. Звичайно усе, що треба у разі потреби регулювання за місцем установки - це затягнути на ? обороту шестигранні гайки.

НОМІНАЛЬНИЙ ТИСК І ТЕМПЕРАТУРА Затвори Bray серії Tri Lok повністю відповідають вимогам ASME B16.34, а це усуває необходність підбирати сумісні матеріали для ущільнення, перевіряти граничні значення температури і тиску.

КОНСТРУКЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ Корпусу і диски затворів в стандартному виконанні виготовляються з вуглецевої сталі WCB і нержавіючої сталі CF8M. Можливе застосування дуплексної нержавіючої сталі, монеля, хастеллою і інших матеріалів. Зазвичай диск виготовляється з того ж матеріалу, що і корпус, щоб затвор міг працювати в повному діапазоні тиску і температури і мав одинакове температурне розширення при підвищених температурах. Матеріали для валу, ущільнення сідла і усіх матеріалів затвора обираються з метою максимального виконання вимог до механічних властивостей при забезпеченні необхідної стійкості до корозії. Додаткові відомості про особливості див. в переліку матеріалів затвору Tri Lok.Стандартним матеріалом для сідла і ущільнення диска є нержавіюча сталь 321. Геометрія ущільнення Tri Lok усуває всяку можливість заїдання між цими матеріалами, оскільки відразу ж після початку відкриття диска воно починає по усьому периметру відриватися від сідла.

ЗАСТОСУВАННЯ Затвори серії Tri Lok здатні працювати у вакуумі і при високому тиску, при кріогенних і при високих температурах. Стандартне облаштування еластичного ущільнення «метал-метал» за своєю природою пожаробезпечні, придатні для роботи з парою, шламами і іншими складними речовинами. У системах, де витоки недопустимі, тепер можна встановлювати один затвор - Tri Lok фірми Bray. Якщо порівнювати із засувками, сферичними клапанами і кульовими кранами того ж класу і розміру, четвертьповоротні затвори Bray мають меншу масу, вимагають менше місця і монтажних робіт - менше витрат при будівництві і обслуговуванні. 

КОНСТРУКЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ Корпусу і диски затворів в стандартному виконанні виготовляються з вуглецевої сталі WCB і нержавіючої сталі CF8M. Можливе застосування дуплексної нержавіючої сталі, монеля, хастеллоя і інших матеріалів. Зазвичай диск виготовляється з того ж матеріалу, що і корпус, щоб затвор міг працювати в повному діапазоні тиску і температури і мав одинаковое температурне розширення при підвищених температурах. Матеріали для валу, ущільнення сідла і усіх матеріалів затвора вибираються з метою максимального виконання вимог до механічних властивостей при забезпеченні необхідної стійкості до корозії. Додаткові відомості про особливості див. в переліку матеріалів затвора Tri Lok.

 

Інформаційні материали*