Поворотні дискові затвори серії 3А, DN 50…500. PN 10/16, фланцевые

Батерфляй Bray S 3A

Дискові затвори /Баттерфляї/ Bray серії 3A / 3AH - рішення для загальнопромислового застосування. Застосовуються як замочна так і як регулююча фланцева арматура для рідин і газів.

Цілісний корпус,  розрахований на умовний тиск 12 Bar (серія 3A) і 16 Bar (серія 3AH). Епоксидне покриття корпусу забезпечує надійний захист від корозії, дій хімічних середовищ і УФ випромінювання. Наскрізний вал жорсткої конструкції забезпечує надійну роботу при високих навантаженнях.

Механічно оброблений диск забезпечує легкість переміщення і постійність моменту на приводі. Змінне ущільнення забезпечує можливість продовження терміну служби затвора.

Технічна характеристика

Виконання:

Серія S3A / S3AH - фланцева установка

Умовний прохід DN, mm:

50…500

Умовний тиск PN, Bar:

12/16

Макс. тиск:

12 Bar для DN50.DN300 Серія S3A

10 Bar для DN350.DN500 Серія S3A

16 Bar для DN50.DN300 Серія S3AH

Макс. швидкість потоку середовища:

рідини: 9 м/с

гази: 54 м/с

Матеріали корпусу*:

Сірий чавун GG25 з покриттям polyester

Високоміцний чавун GGG40.3 з покриттям polyester

Вуглецева сталь 1.0446 з покриттям polyester

Диск:

Високоміцний чавун GGG40 з покриттям Nylon11

Високоміцний чавун GGG40 з покриттям Halar

Нержавіюча сталь 1.4408

Алюмінієво-бронзовий сплав ASTM B148 - 954

Нержавіюча сталь Duplex

Нержавіюча сталь Super Duplex

Hastelloy

Вал:

Нержавіюча сталь 1.4401

Нержавіюча сталь 1.4301

Нержавіюча сталь 1.4005

Monel K500

Ущільнення:

EPDM (- 40...+121 C)

Buna - N (- 18...+100 C)

FKM (- 18...+204 C)

Привід:

руків'я / редуктор / пневмопривод /електропривод

Додаткове устаткування:

сигналізатори положень / позиціонери / золотникові розподільники

 

 

*інші матеріали по запиту

Спеціфікація

Серії 3A/3AH дискових затворів корпорації Bray є конструкцією з двома фланцями, яка не вимагає обслуговування в процесі експлуатації. Основна перевага номенклатури що випускаються корпорації Bray дискових затворів такої конструкції — сумісність з частинами і устаткуванням, які  виготовляються по всьому світу. Один і той же дисковий затвор сумісний з більшістю міжнародних стандартів на фланці — ASME Class 125/150, BS 10 Tables D і E, BS 4504 NP10/16, DIN ND 10/16, AS 2129 і JIS10. Крім того, дискові затвори розроблені у відповідності  з вимогами стандарту ISO 5752 — Таблиця 2 (EN 558 Таблиця 13) в частині face — to — face і стандарту ISO 5211 в частині кріпильних фланців приводу. Тому, одна конструкція дискового затвора може успішно реалізовуватися на багатьох різних світових ринках.

1-ВАЛ:

Прецизійне з'єднання «Double D» диска для його з'єднання з валом передає крутний момент диску  без гвинтів або штифтів.

2-СІДЛО:

Багатошарова конструкція сідла корпорації Bray знижує крутний момент і забезпечує повну ізоляцію корпусу від робочого середовища, що проходить через нього. Сідло також має литий кільцевий ущільнювач, що виключає установку фланцевих прокладень.

3-ЗАХИСНЕ ПРИСТОСУВАННЯ ВІД ВИРИВАННЯ ВАЛУ :

Вал утримується в корпусі, за допомогою унікального утримуючого кільця Spirolox® з нержавіючої сталі,  наполегливої шайби і двох пружинних стопорних кілець, виготовлених з бронзи як стандартні вироби, і з нержавіючої сталі за замовленням.

Утримуюче кільце може бути легко видалене за допомогою стандартного ручного інструменту. Захисне пристосування від виривання валу оберігає від випадкового переміщення валу під час обслуговування на місці експлуатації.

4-ВТУЛКА ВАЛУ :

Корозієстійка, висока ацеталевая втулка поглинає бічні тиски валу, що створюються приводом.

5-УЩІЛЬНЕННЯ ВАЛУ :

Конструкція U-подібного  двостороннього манжетного  сальника забезпечує надійне ущільнення в обох напрямах, і перешкоджає тому, щоб речовини ззовні потрапили в проточку під вал.

6-ПОДОВЖЕНИЙ БУГЕЛЬ:

Довжина подовженого бугеля розрахована з урахуванням 50-мм ізоляції трубопроводу, чим і забезпечується легкий доступ для установки.

7-ОСНОВНЕ І ДОДАТКОВЕ УЩІЛЬНЕННЯ:

Ці ущільнення перешкоджають тому, щоб середовище в трубопроводі прийшло в зіткнення з валом або корпусом. Основне ущільнення маточини диска з сідлом, відлитим під тиском, досягається за рахунок його посадки в корпус з натягом. Додаткове ущільнення створюється  тому, що діаметр валу більше ніж діаметр отвору в сідлі під шток.

8-ДИСК:

Сферично оброблений на верстаті і відполірований вручну, забезпечує газощільне відсічення, мінімальний крутний  момент і триваліший термін служби сідла.

Інформаційні материалы*